Merhaba. Oğluma, 19 aylık, bisiklet alacağım. Ancak bir türlü hangi bisikletten almalıyım bilemiyorum. Normal bir bisiklet mi almalı yoksa ebeveyn kontrollü bisiklet mi? Birde denge bisikletleri var. İyice kafamı karıştırdı. Globber baktım çok fonksiyonlu olduğu için ama fiyatına değip değmeyeceği konusunda emin olamadım. Gereksiz pahalı geldi.
Siz anneler ne önerirsiniz? Tecrübelerinizden faydalanmak istedim.