Kızlar merhaba , kızımın vurma huyu başladı o kadar üzülüyorum ki unutturmaya çalışıyorum vurduğunda kiziyorum ama yok huyundan vazgecmiyor internette 2 yaş sendromu yazıyor ama içim hiç rahat değil bı doktora danışsammi eşim gecicek buda bir süreç diyor ama bilmiyorum kardeşimin kızı var 1 yaş var aralarında ilk buluştuklarında sarılır öper bir süre sonra ona sürekli vuruyor parktada çocukların peşinde koşar oyuna dahil olmak ister ama bir süre gecer vurur beni çok yoruyor bu huyu geciyormu doktora goturmelimiyim