Eda1107 doyum hıslerı olusuyor. Bır de vermeye zorlamayın, teklıf edın emmezse zorla vermeye calısmayın 4.ay cıvarı meme reddı genellıkle oluyor, bır de aşırı sık emzırmeye alıştırırsanız dk başı bı fırt alıp bırakır nasılsa emzırcek dıye, doyumca emmez ve emzık nıyetıne kullanır sizi, etrafımda cok fazla kişi bı sekılde. Gece uykusu ıcın bıle 15 dk dan fazla emzırmeyın memeyı cekıp poposuna pışpışlayarak uyutun bence , uykuya gecıs ve memeyı bagdastırsa gece uyku dongülerınde uykuya dönmek için her seferınde meme ıster, ilerleyen aylarda uyku problemı ceker size de ezıyet olur. Benım kızım uyurken emıyo toksa vermıyorum sonra arkasını dönuyo 2 pat pat tmm, gece de ruya öğünü yapıyor sadece, diş, hastalık vs dısında sabaha kadar uyuyor. İlk bırkac ay zor oluyor evet ama sonrasında rahat devam edıyor.