Themom_ ben de kızıma prima ile başladım premium care 2 aylık olana kadar kullandık ve ben de tik oldu az çiş bile yapsa değiştirmeliyim modundayım.. günde 15 bez kesin gidiyordu baktık olacak gibi değil pişik olursa diye başka markaya geçmeye de korkuyorduk herkes molfix öneriyordu bi deneyeyim dedim molfixte kızıma hiç pişik yapmadı zaten çok sık değiştirdiğim için taşma sorunuda olmuyor ama yeni çıkan molfixlerden kimse memnun kalmamış ben daha kullanmadım eski olandan alıyorum içi mavi