Gamzezzzz Merhsba anneler.Ben doğum yapali 12 gun oldu.ama cok cok alttan dikisim var.ve hala sizisi acisini oturtamamak duzgun yuruyememkle cekiyrm.sizden böyle olanlsriniz varmi..ne zamn gcti
Zeynepmom Gamzezzzz dikişleriniz daha tutmamış olabilir ılık suya oturun batikonla tezmileyin tuvalletten sonra bide deniz simitçime oturun üstüne basınç vermeyin bir hafta içinde oturmuştum.
Songul_hamza Gamzezzzz canım bnde normal doğum yaptım ve dikisim coktu dinlenemedim de 3 ay oldu ama hala ağrı sızı var zamanla geçer sanırım