Kızlar merhaba
Korumuyorum ve adetime bir hafta hala kahverengi leke ve göğüs hassasiyeti oldu . 1 2 gün bugün yine oldu . Mevsim geçişinde böyle bir duurm bir kere yaşamıştım daha önce de onun dışında olmamıştı . Ve biraz stresli bir aydi mevsim geçişinde böyle bir duurm yaşayan var mı olabilir mi stres vb. Falan kaynaklı değişkenlik gösterir mi