Anneler merhaba 11 aylık erkek oğlum var doğduğundan beri hep kaka problemimiz vardı kabız olurdu sıvı bile olsa yaparken çok ıkınır zorlanırdı. Şimdi 1 haftadır ishal ve kanlı geliyor arada ateşi oluyor bir türlü teşhis koyamadılar daha önce başına gelen var mı