gencmom_ off çocukluğumdan beri var bu bende çocukken gaz sıkışmasından her ay acile giderdik hala aynıyım arada yokluyor. Bi ara böbrek taşı düşürdüm yine gaz sıkışması diye hastaneye bile gitmedim taş tuvalete düşünce anladım. Ağrının gaz sancısı olmadığını o derece bi ağrı oluyor bende. Kendimi sıcak tutuyorum yemeklere kimyon katıyorum terleyinve hemen üstünü değişiyırum gaz olmasın diye. Gaz sancısı başlayınca karnımı sarıp sarmalıyorum ip falan atlıyorum hareket edip gitsin diye aman zor işler 😕