Senoli zamanla unutuyorlar. Oğlum o aylarda uykusu geldiğinde (çok gür ve uzun saçlı) felaket saçlarını yoluyordu. Bu kendilerini rahatlamak için yapılan hareketler oluyormuş. Saç çekme, tırnakla çizme gibi. Bir süre bu şekilde yaptı, dikkatini hemen dağıtmaya çalıştım ama işe yaramadı. Parmaklarını saçlarından ayıramıyorduk öyle diyim size. Ama bir süre sonra bunu yapmayı bıraktı. Dönem dönem bebeklerde oluyormuş bu. Dikkatini başka yöne çekmeyi deneyin, eline bir şeyler tutuşturun o an belki sizde işe yarar