Kızlar bebeğim 6.5 aylık bir ay oldu başladım ama zaten anne sütüyle bile kabızlık yaşayan bı bebekti daha da arttı. Yoğurt çorba gidiyorum sadece şimdilik kahvaltıda irmikli muzlu lapa yapıyordum kabız olunca bıraktım ne yapabilirim ne verebilirim bilmiyorum kabızlık sorunu yaşayan anneler neler yapıyorsunuz nasıl cozuyorsunuz yardımcı olur msuunuz