biricigimasyam Bebeğimi sallarken forumda gezeyim diye giriyorum sayfaya Allah’ım cinnet geçireceğim bu ne biçim iş ya bitmiyor reklam bide çok uzun sürüyorr
Gamze2601 biricigimasyam ben bı ara postlara reklamlardan cevap bile veremiyordum hatta daha önceki hesabımda reklamlardan şikayet etmisligim bile var sonra ne olduysa düzeldi kendi kendine bende anlamadım dur nazar değmesin 🧿ama çok sinir bozucu
bakkalemzigi biricigimasyam tubidy fm diye bi uygulama var orda youtubedan istediğiniz ninniyi açabilirsiniz altta kalıyor forumda da rahat rahat dokaşabilirsiniz
biricigimasyam Zeynali evet ya ninni de yarıda kesiliyor bebeğim bi değişik sesler çıkarıyor korkuyor. Birçoğumuz da yüklüdür trendyol zaten valla sövüyorum gece gece
Zeynali biricigimasyam bir anda gümbür gümbür reklam müziği giriyor çocuk yerinden sıçrayarak kalkıyor 🥲 bende arka arkaya 4 kez çıkıyordu reklam bir de tam önemli bir şey araştırıyorken oluyordu tam kriz geçirmelik🫠 kaç defa mail attım ekran görüntüsü alıp ama sonuç yok işte
[silindi] biricigimasyam Moderasyon olarak reklam şikayetlerinin her bir maili iletiliyor. Başlık olarak açtığınızda mevcutta bir sorun varsa askıda kalıyor olacak. Bu nedenle yazılım ekibine iletmek için mail atmanız isteniyor. Uygulamayı arka plana atıp tekrar Forum’a girilmesi halinde reklam ayarlarının sıfırlandığını ve yeniden başlatıldığını da belirtmek isterim. Çok rahatsız edici bir boyuttaysa(10 dakika altında gösterim) ve 1 günden fazla bu sorunu yaşıyorsanız verileri sıfırlayarak giriş yapmayı deneyebilirsiniz. biz@mutluanneleriz.com 🌼