Bebeğim 6 buçuk aylık düzeltilmiş ay olarak 5 ay 20 günlük. Şu anda atakta ama gece uykusunda bi anda ağlayarak uyanıyor, o an ne meme istiyor ne sallanmak. Kucağıma alıyorum sakinleştiriyorum, bir iki dakika emip uyuyor. Ama hiç böyle ağlamazdı. Neden böyle yapıyor? Çok huzursuz gün içerisinde de, bunların hepsi ataktan mı oluyor? Yoksa başka sıkıntısı mı var bilemedim dün gece tam 12 kere uyandı. Artık bende yoruldum, oda çok mutsuz. Diş olabilir mi acaba