Mavisssssssss benim bebeğim 9,5 aylık. O aylarda bi düzeni yoktu açıkçası. Sürekli uyanıp meme istiyordu. Şuanda sabah 8.30 gibi kalkıyor, 11.30 -12 de öğlen uykusuna yatıyor. Sonra tekrar 4-5 gibi uyuyor akşam da 9.30 da gece uykusuna geçiyor. Tabii sabaha kadar 10dan fazla uyanarak :)