Uraziley geçen ay başı benim oğlumdada aynı şey 3 4 gece oldu daha sonra geçti bazı dönemler çocuklar istem dışı bir bağırmadan bile korkunca bu uykuya yansıyabiliyormuş psikolojik yani hemen epilepsi belirtisi diye yorumlamaya gerek yok bence takip edin kaç dk sürüyor o ağlaması sakinleşmesi çok uzunsa tabiiiki bi randevu alın ama önce gözlemleyin bi 1 haftaya yakın geçme azalma olmazsa doktora götürün birde ağlarken uyandırmaya çalışmayın bilinçleri kapalı oluyormuş zaten sabah uyanınca da o ana dair birşey hatırlamoyorlarmış