berenselen-16 Ben bir yorum yaptığım zaman cevap geldiğinde bana bildirim gelmiyo bildirim yeri boş gösteriyo uygulamayı güncelledim sildim tekrar yükledim yine aynı acaba benimle aynı sorunu yaşayan varmı?
EndlessLove_ berenselen-16 benimde aynı sıkıntı var. Artık kime ne yazdıysam profilden aklıma geldikçe posta tekrar giriyorum yazan olmuş mu diye çünkü soru falan soranlar oluyor borsayla alakalı. Bitane öyle sormuş hanımefendi tesadüf gördüm bana yazdığını bildirim almadım mesela