Berko çok içme demelerin sebebi bebeğinizi de az da olsa geçmesi sizede zararı demir eksikliği vb yaratması ondan demiştir uykusuzun etkiliycek kadar oldugun düşünmüyorum ben sayısızca içiyorum annemi hastasıyım kafein ayakta tutuyor beni bebeğimde tık yok uyur baya 🙏❤️