Umut35 bizde 6,5 aylıkken yaptırmıştık sünnet o dönem 4 numara bez kullanıyorduk, doktorumuz hiç büyük beden kullanın demedi aynı 4 numara kullandık sorun yaşamadık. Ama yapışıklık olmaması için bir beden büyük tercih edilebilir zaten paketi aldığınızda ziyan olmaz ilerde 5 numaraya geçecek