Bebeğim 8 aylık olacak 15-20 gündür geceleri emzik düştüğünde uyanıyor ve çok zorlanıyorum 🥲 emziği hemen bıraktırmak da istemiyorum beni de emmediği için iyi bir destek oluyor bize gün içerisinde kullanmıyor sadece uyurken. uyku arkadaşına alışsa belki emziğe bağlanmaz diye düşünüyorum uyku arkadaşına alıştırmak istiyorum nasıl yapabilirim ? Beşiğine doğduğundan beri ara ara koyduğum bir peluş panda var ama oyuncak gözüyle görüyor ve eline alıp oynamaya çalışıyor. Şimdi de koysam arada uyansa ve görse uykusunu bölüp onunla oynamaya kalkar ekstra olarak oyuncaklarının arasında olan bir şey de değil ama nasıl atıştırıcam bilmiyorum. Şimdiden teşekkür ederim