Bu sene yoğun temponun içindeyiz 7 aylık bebeğim ve 7 yaşında oğlum var 🙈 sabahları erken den kalk kahvaltı beslenme çantası hazırlık ödevler derken dağ gibi büyüdü gözümde inşallah altindan kalkabiliriz en önemli dönemleri bebiste var nasıl olacak bilmiyorum bebiş sakin bir bebek asla değil hiç durduğu yerde durmuyor hep kucakta ve ilgi bekliyor uykusu çok hafif inşallah stressiz düzenli atlatırız sizlerde durum nasıl