Kızlar doktorumuz önerdi aptamilin meyveli kasik mamasını aldım tarife göre yaptım köyü kıvamda oldu verdikten sonra bebeğimde huzursuzluk hissettim beni emince rahatladı kullanan varmı siz hangi formda veriyorsunuz bebislere biberonla mi versem acaba sulu formda