haleasel 2 yas icin bence oncelikle bakici bulmaya calisin .4 yastan oncesi bence daha bebek, kendini dogru duzgun ifade edemicek,evini ozlicek,dustu mu yaralandimi vs akliniz kalir bana kalirsa.mumkunse iyi birini bulursaniz bakici diyorum.ben 3bucuk aylikken basladik bakici ile anaokuluna kadar devam.2 yasindayken 2aylik bi kres maceramiz olmustu onda da kizimin gozu cikacakti nerdeyse ilgisiz ogretmenler yuzunden ve kizimin kucuk 2 yasinda olmasi sebebiyle kendini koruyamamasi ….tabiki her cocuk,her kres sansina farkli olabilir yasantilar.mesela arkdsm 2 yastan itibaren krese yolladi hic bi sknti yasamadilar.ama bana kalirsa evde gecirecegi vakit daha kiymetli…