Gamze2601 niye bu kadar kasıyorsunuz? Verin eline but kanat kemirsin. Verin eline havuç salatalık kemirsin ama takip edin yanında durun. Valla kızlar ikinci bebeğimi doğurdum, ister inanın ister yadırgayın ama şunu bilin ki ay batırmasın bir yeri, ay boğazına kaçar ben vereyim, ay daha o bardaktan içemez , ay onu yiyemez ay şöyle ay böyle dedikçe bebeğiniz yemek seçen iştahsız bir bebek oluyor. İlk bebeğimde bende çok pimpirikliydim ve yemin ediyorum şuan yediremiyorum ya 31 aylık ve iştahsız bir bebek yetiştirdim resmen. Ama oğluma verdim şuan 10 aylık. Veriyorum eline. İnanın hiç yemek seçmiyor ve iştahı açık maşallah. Sakınmayın kızlar Verin. Bırakın üstü başı pis olsun hiç önemli değil. Yeter ki sağlıklı olsun ve yesin 💙