ornitorenkperi Yarenylmzz bunu söyleyenler de büyük değiller benimle yaşıt 25 yaşında yani okul okumuş ve okul öncesi okumuş insanlar bir acaba mı dedim
Yarenylmzz ornitorenkperi yani bilmiyorum ama araştırırsan da zaten herhangi zararı yok ama iyi bir kanguru kullanmak lazım bebişler çok hassas
Yorgn ornitorenkperi o zaman ki doktor günlük en fazla 15 dk demişti 2 ay civarıydı.ayrica mamadus markasını kendi sitesinde de incele istersen cnm sertifikası var. Ayrca büyüdükçe geceli gündüzlü kullandım şükür bir sorun yok şimdi 25 aylık.
Demetbulut ornitorenkperi solomom baby kullanmıştım 13 aylık olana kadar bende bel fıtığı var ona rağmen çok rahat etmiştim . Şuan güncel fiyatları nedir bilmiyorum