Gerçekten artık son raddedeyim çok bunaldım doğduğundan beri hep uyku sorunumuz var 23 aylık sabah 7 de kalkıyor taki bu saat oldu uyumuyor ayağımda sallıyorum meme veriyorum vs herşeyi yapıyorum ama yok uyumuyor ister istemez ufak tefek kızmayla karışık sitem ediyorum bu seferde ağlıyor bu kez uyuduğunda dinlenmek yerine saatlerim vicdan azabıyla geçiyor bu travma nasıl bişey ya herkes ona travma olur buna travma olur diyip duruyor travma bu kadar basit bişey mi gerçekten