Merhaba anneler benim bebegim dogumda bazi sorunlar oldugunu soylemislerdi ama ben test yaptirmadim ne olursa olsun dedim ve genetik testi yaptiklar dogdukdan sonra 2.kromozom bozuklugu cikdi genetiginde sizinde basiniza gelen varmi gelen varsa ne gibi sorunlari var ne zorluklar yasiyorsunuz bizim yuzumuzde belli bazi yuz sekli var vucudundasa var