elosss benim bebeğiminkide öyleydi 4. Ayda yeşilimsi kaka normal ama sümüksü de olunca doktora gittik laktaz alerjisi dedi süt ürünlerini bıraktım devam etti sümüksüydü hala tekrar gittik yumurta yı da bıraktım 20 gün yemicem devam ederse çoklu besin alerjisi olabilir dedi doktor ne yapacağım bilmiyorum ( ek takviye verdi benim için vitaminsiz kalmayayım diye).fazla uzattım galiba 🤭