12mom Kizlar. Ogluma yogurt mayalicam. Hangi sutu kullanmaliyim inekmi.kecimi koyunmu lutfen yardim edin ilk bebeim
aysecikm 12mom keçi sütü yorgurdu oneriyolar ama ben tadı yanık acımsı oluyor diye inek sütünden yapıp verdim inek sütünden de yapabilirsiniz diyo doktorlar
glrrak 12mom inek ve koyun sütü karıştırıp mayalıyorum ne çok tatlı ne çok ekşi tam ortası oluyor. Keçi sütü denemiştim ama sıvı geliyor her mayalayan aynısını söylüyor.
-_Esra_- noluyasanagenemiros Anneme sordum oluyormuş ama Manda koyun yapmasın Manda inek yapsın dedi ;)