1Masalll Kızlar ben bugün serum yedim ve 22 aylık oğlum var hala emiyor ama sadece geceleri veriyorum birakmA aşamasındayız. Bebeğimi emzirsem sıkıntı olur mu bu durumu yaşayan var mi
Ysgl26 1Masalll emzirdiğinizi söylediyseniz ona göre bi ilaç veemişlerdir zaten emzirebilirsiniz sorun olmaz. Hayta serum baya süt yapıyor 😅
Noname21 1Masalll serum da ne vardı ona bağlı biraz antibiyotik olabilir mesela dekort avil vardır bazılarında ne taktılar o önemli
HunnyBunny 1Masalll emzirdiğinizi söylerseniz ona göre serum veriyorlar. Doktora danışsanız daha iyi. Bana emzirdiğim için serum verdiğinde doktor çok etki etmeyebilir emzirdiğin için bunu yaptım demişti. İçeriği önemli riske atmayın bence 🙏🏻
1Masalll Ysgl26 ya zaten birakma aşamasında olduğumuz için söylemedim birde çok kötüydüm anca serum beni kendine getirirdi