aysecikm 123456e benim bebeğiminde kokuyordu rengide koyuydu ama kilo alımı oluyorsa sıkıntı olmaz demişti doktor kilo alımı yoksa tahlil yapılır
Sumemre 123456e bizimde öyleydi ilk zamanlar şimdi iki aylık bobrekleriyle ilgili problem çıktı sünnet gerekiyormuş geçmesi için bende korkuyorum erken diye sünneti yaptırmaya ihmal etmeyin gidin mutlaka hastaneye bizde sünnet için gün aldık
Merveio14 123456e yetersiz beslenmeden kaynaklanıyor demişti doktorumuz, üzerine bizim bez sayısı azalma akıntı olunca idrar kültürü falan verdik enfeksiyon çıktı Şuan antibiyotik kullanıyoruz ihmal etmeyin ilerlemesi iyi değil tahlil vermenizi öneririm