4 ay 15 günlük. 20 gündür felan ağlayarak uyuyor, geceleri çok sık uyanıyor. Gündüzleri de sürekli yüz üstü dönüp sırt üstüne dönemediği için ağlıyor. Tüm günüm onun için koşturarak geçmeye başladı. Kendi kendine hiç vakit geçirmek istemiyor. Sizce atak devam mı ediyor yoksa artık mizacı bu mu oldu? Dördüncü ay atağını atlatan anneler yardımmm