@ikizannesi4242 merhaba bebegim 13 aylik bizimde 1 yaş kanında b12si kendiliğinden yüksek çıktı hematolojiye yonledirildik yayma testi yapıldı sonuçlar temiz ultrason çekildi oda temiz çok şükür 3 ay sonra tekrar kan vereceğiz ama biz hiç bir şey kullanmadan bu kadar yüksek çıktı neden acaba oluyor nasıl düzeye gelir bilgisi olan var mi