Edaa_K Baybars02 evet gördüm ,tabiki boyu birden uzatmıyor uzun vadede faydasını görürsünüz sadece boy uzatmak için de değil içerisinde ki vitaminler sayesinde gelişimine katkı oluyor araştırın isterseniz
Seydameva MeteNaz boy tamamen genetik bence normal bir durum benim çocuklarım da diğer çocuklardan önde gidiyorlar mesela %95 persentil çünkü zaten benim boyum 178 o yüzden üzülmeyin
MeteNaz Edaa_K argivit focus aldım bugün bende yarından itibaren kullanmaya başlayacağım. Zaten bağışıklık destekleyici de istiyordum okulada başlayacagız bu arada çünkü bakalım ya sağlıklı olsunda fazlasında yok gözüm olması gereken yeter 🥰
Edaa_K MeteNaz focus olan dikkat dağınıklığı için öneriliyor aslında boy için classic olanı kullanmanız gerekiyor yine kullanın duruma göre devam edersiniz ☺️
MeteNaz AliDemirinAnnesii bugün aldım argivit focusu hem bağışıklığını desteklemek için hem de gelişimine katkı olur inşallah. Yemeği değişiyor birgün iyiyse bir gün kötü belli olmuyor çok kötü değil ama buna da şükür.
AliDemirinAnnesii MeteNaz bu şurupla daha da iyi olur inşallah annesi sağlıkla büyür Allah’ın izniyle
biradamavisi MeteNaz merhaba benim oğlumda 24. Ayından beri 1 cm falan uzadı şuna 28 aylık 90 cm moralim bozuluyor. Sizin oğlan uzadı mı doktora götürdünüz mü b?
MeteNaz biradamavisi 3 yaşına kadar takipteyim çok şükür 2-3 cm bir artış var. 2 ay sonra 3 yaşına girecek persentilde belli olur kafanıza takmayın ben takmayı bırakınca uzamaya başladı. Bazen duraklama da olabiliyor duraklama döneminde de olabilir takip edin
biradamavisi MeteNaz anladım inşallah benim oğlum da uzar. İlk bir yaşta doktor sırık diyordu çok önden gidiyordu boyu neden böyle oldu anlamadım.
MeteNaz biradamavisi siz de 30. Ayına kadar bekleyin. Biz çok uzun değiliz zaten oğlumdan da aman aman bir boy beklemiyorum ama uzun bir süre aynı boyda kalınca insan ister istemez endişeleniyor tabi. Şuan takipteyim bakalım artış var ama yeterli mi değilmi 36. Ay kontrolünde belli olur
biradamavisi MeteNaz anladım. Bende uzun değilim ama eşim uzun. Evet bekleyeceğim 2.5 yaşta boy değerini. Teşekkür ederim