didemustafalmila Kızlar yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum. Fakat bugün bitti kullanamadim. Bulunduğum yerde ki eczanede de yokmuş yarın alicam. Bugün kullanamadigim için sorun olur mu? Etkisi geçer mi acaba??
didemustafalmila wakeba Yetişmez sanmıyorum bu sabah kullanmam gerekirdi kalmamıştı bulamadım yarın sabah başka bı ilçeden almaya gideceğim anca
gamzerdal2022 Yarın iki doz alabilirsiniz dünün yerine . Doktorum bana o şekilde eksik dozu tamamlayabilirsin demişti. Ve saat aralığın dışında kullanılması yerine aynı saatte kullanılması gerektiğini söyledi. Her gün aynı saatte yani .
gamzerdal2022 Ama siz isterseniz kendi kadın doğum hocaniza danışabilirsiniz. Ben hormon düzenlenmesi için başlamıştım sezeryan doğumdan sonra
didemustafalmila Deletedmom_110 Evet emziriyorum adette oldum sezeryan sonrasi 2 defa 3 aylık olduk şimdi sorun yaşamadım ben pek