GayeAlparslan hiç telaslanma benimki 7.5 aylık oturuyordu. Bı baktım Emeklemeye başladı hala oturmuyor, etrafa tutunup kalkmaya çalışıyor oturmuyor filan geçen gün bu baktik emeklerken oturmaya başladı yan yan. Hareketliliğinden oturmuyormus megersem. Ama kıyaslama sen hiçbir bebekle kardeşler bile biri farklı oturur farklı zamanlarda yürürler emeklerler. Her bebiş kendine özel farklı bende çok takıyordum ama pişman oldum sonra