meri-ebrar elektrikliden ziyade babyjhörn muadili olandan deneyebilirseniz eğer onu çok seviyolar. Elektirikli sallıyor ama manuel kadar etkili değil bence ayaklarını salladıkça sallandığı için daha mutlular. Ama 2 ay manuel ana kucağı için erken olabilir omurga açısından biz 3,5 aylıkta 11 aya kadar kullandık valla keşke daha da dursaydı da kullansaydık o kadar elim ayağımdı🥲