2-prensesannesi Arçelik kullanıyorum çokta olmadı ama 6 yıldır artık yakmaya başladı en son gömleği mi yaktı 😏 memnun kaldığınız kazanlı ütü varmı tabi çok uçuk fiyatlı olmamak şartıyla ☺️
2-prensesannesi starwomen ütü markasında ilk sırada phılıps var zaten bende bakıyorum ama iyi birsey olmasıni istiyorum