Alparslanim1 bizi tarif etmişsiniz sabah 4,5 te basliyor ağlamaya uyku eğitimi çöp oldu şuan asla uyumuyor direniyor memeye düştü yine bugün sabaha doğru yine ağladı yanıma alıp Pış Pışladim öyle uyudu yanından ayrılınca kıymeti koparıyor uyku eğitmenimiz bir derdi vardır illaki dedi atak hesaplama yaptık geçen hafta bitti görünüyor bu neyin atagi anlamadım ki güneşli görünüyor halbuki şuan