Senay- tabi gece uykularımız arttı keni başına vakit geçirmeye yalnız kalmaya alıştı belli bi müddet tabi,bezi daha az değişir oldu gbi gbi şeyler söylyeblrm ama her ayın kendi zorluğu var banada öle söylerlerdi bi 6 aylk olsun rahatlarsn die,evet saydıklarm yönnden bi sorun yoktu taki son zmanlara kadar şimdi sanki 0-3 aya geri döndük anlamdm asla yalnız kalmak istemyr gece uyanıyor uyumuyor falan filan ama genel olarak 6. Ayında kendine göre zorluğu mevcut emekliyor mesela bizimki emeklemeye çalşyr yani ama düşcek kafasını vurcak kolu bacağı yara oldu ay onu çekti düşürdü bunu aldı ağzına soktu gbi başka başka şeyler olyr:)çokmu uzun oldu ne ama kısaca artık anneyiz ve topumuza geçmiş olsun ayı yaşı filan yok bu işin benim 6.5 aydan anladığım o siz yaşadğnz zamna bakın en iisi sürekli güncellenck çünkü ben bazen özellkle 0-3 ay arasındaki fotoğrf videolara açıp bakıyorum sanki giderek unutuyormuşm gbi geliyor o yenidoğan görüntüsünü,evet inanılmaz zordu benim içnde ama asla unutmak istemiyorum