Selam kızlar. 3 ay sonra işe başlayacağım, bebeğim de 4 aylık. İşe başlamadan önce kalıcı kaş, eyeliner ve dudak renklendirme yapmak istiyorum. Çalıştığım iş itibariyle sürekli bakımlı olmam ve giyimime özen göstermem gerekiyor. Yaptığım makyaj da sadece bunlar zaten. Her tün bunlarla uğraşmamak ve iyi hissetmek adına yaptırmayı düşünüyorum ama emzirirken bu işlemlerin bir zararı var mıdır? Dövme yaptırmayı da düşünüyorum ama onu erteleyeceğim sanırım emzirirken yaptırmayın diye bisey görmüştüm bu yüzden kafam karıştı