Bebegim 12 aylik oldu rutin kontrolde kalsiyumun yüksek olduğunu öğrendik baska bir hastaneye yonlendirildik oradada hala sınırda dedi doktor ama kucuk oldugu icin yapilabilecek bisi yok dedi 2 3 ay sonra tekrar gelin belki düzelir dedi başına boyle bisi gelen var mi acaba cok tedirginim nedir nasil düzelir neden olmuştur?? İstahsiz bir bebek yedigi şeyler yogurt peynir ayran hep bunları seviyor diye veriyordum zarar gelmez sonuçta yogurttan ayrandan diye acaba ondan olmus olabilir mi bide emiyor