beyzzsenturkk_ irem12 biz wee babynin akıtmaz biberonunu aldık suluk mu diyeyim bilemedim ama pipetliyi öğretemediğim için ona geçemiyoruz pipeti sadece ısırıyo nasıl öğrenecek bilmiyorum
irem12 beyzzsenturkk_ nurekr1_hemsireanne Videolarına gir orda nasıl alıştırılacağını paylaşmış denersen işe yararsa bana da yaz olur mu :)
beyzzsenturkk_ irem12 yok hiç memnun değilim sürekli boğazında kalıyor su kızımın aşırı akıtmaya basladı ve sürekli leke bırakıyor ne kadar yıkasam da sürekli çantama akıyor elde taşımak zorunda kalıyorum henüz iyi bişey bulamadım😞
beyzzsenturkk_ irem12 deniyim onu izliyim hemen bakiyim insallah kabullenir önce suluğunu almam lazım kullanmaz diye almamıştım