kums evet bende öyle yapıyorum şuan.ücretsiz iznimin 2. Ayı bitti. Dönüşümü part yapabilirim ama bizde saçma oluyo.haftalık 22,5 çalışıp paramı yarım alacağıma 40 çalışıp tam alacağım. Artık iyi paralar fark ediyor. 45 saatti 40 a düştü. Kızım da part kullanmıştım 1 sene. Ama şiödi gerek kalmıyor pek