Kbr79 çok küçükmüş. Bende ilk 2 Ay (ilk doğduğu 10 gün hariç) full sagarak besledim. Çünkü memede duruyordu ama emmiyordu meme ağzında uyuyordu karnını doyurmuyordu vs bu sebeplerle sarılık değeri artmıştı, en sonunda dedim ki öyle de anne sütü böyle de anne sütü nasıl olsa diye sagmaya başladım her gün her gece 2 3 saatte bir sağdım, içmesi gerekeni icirdim geri kalanı yedekledim hep böyle devam ettim. Biberonla icirdim.bu arada. 2.ayin sonunda artık memeye döndü, hem büyümüştü hem artık sarılık korkusu gecmisti, büyüdüğü için emme refleksi güçlenmisti ve rahatça mememi emip karnını doyuruyordu. Ben gene belli aralıklarla sütümü sagmaya devam ettim ama bazı anlarda meme istemedi kenarda ki sütümden icirdim, bazen dışarı çıkmam gerekti yine kenarda ki sütümden içti derken yaklaşık 6 aylık olana kadar süt sagmaya devam ettim ama zaten sürekli emiyordu ve artık daha fazla emdiği için memelerimi boşaltıyordu zaten sağdığım zaman süt gelmemeye başlamıştı. Sonrasında sagmayi bıraktım. Velhasıl şu an 20 aylık ve hala emiyor 1 Ay içinde memeden ayırma sürecine giricez inşallah. Demem o ki yaşadığım surec normal, stres yapma sütüne odaklan, bebeğin için en iyisi sensin 🩶