Maşallah canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏
Bebis henüz ufak oldugu için bu derece emmek istemesi çok normal. İstediği sürece sık sık emzir. İlla aç kalıyor da emmek istiyor diye bir şey yok en iyi yapabildiği şeyi yapıyor, emdikce seninle de bag kuruyor.