Merhaba kızlar 13 aylık kızım var. Şuan nerdeyse kendi başına yürüyecek, adını tanıyor, bakıyor göz teması çok güzel, ten temasına bayılıyor fakat kelime henüz yok. Sadece arada mamma diyor. Eliyle tutup yemek yemiyor suluğunu dahi tutup içmiyor hep benden bekliyor. İstediği şeyi işaret etmiyor sadece istediği şeye bakıyor. Alkış yapmıyor benim ellerimi tutup bana yaptırıyor, müzik duyunca sallanmıyor. Bu durumları yaşayan varmı? Nasıl ilerlemek gerekir