Evet daha geleli 3 saat oldu evimize çok şükür.. 12 saat yolculuk ile Fethiye’ye gittik villa kiraladık herşey çok güzeldi yolda sorun yaşamadık zaten gece çıktık yola bebeğim arabayı da sevdiği için zorlamadı yolda tatil korktuğumdan da güzel geçti iyiki ev tercih etmişim çok rahat ettik özellikle geceleri o uyurken en azından bahçede keyif yaptık eşimle.. paraşüte bile binebildim o kadar rahattı😂 zaten suyu seven bi bebeğim var eşimle sırayla paraşüte bindik ben yukardayken onlar denizdeydi.. dönüşte geze geze geldik o biraz daha yorucu oldu bi apartta kaldık ay çok kötüydü.. otel mi ev mi arasında kalanlar özellikle küçük bebekle bence ev en ideali.. temizlik filan yapmadım yemeği dışardan hallettik bi gün de eşim mangal yaptı sadece kahvaltı yaptık onun bulaşıkta hep makineye attım 😂eşim de sürekli yanımızda olduğu için ufak tefek işleri dönüşümlü yaptık çok rahat ettim.. ev konusunda çekimser olanlara tavsiye ederim