Selam anneler Yenidoğan destek paketine başvurdum nasıl olucak nasıl biticek bilmiyorum başvuranlar ne yaptınız ,hediyeniz geldi mi herhangi bir sorun yaşadınız mı ,başvurduk tan kaç gün sonra kabul edildi ya da reddedilen oldu mu bunları bilmek istiyorum daha 5 haftalik anneyim hiç bişeyden emin olamıyorum bı fikir verin☺️