Kızım 26 aylık iki defa bırakıyor gibi oldu ilaç kullandım toplam iki kutu tüm ayarlarım kaydı ama hala meme emiyor sirke vs bile sürdüm yok arkadaş hala gidip gelip emmeye çalışıyor emiyorda işin kötüsü sütte fazlasıyla geri geldi artık gerçekten çok yoruldum ne yapacağımı bilemiyorum başından geçen varsa nolur bana bi akıl versin