Arkadaşlar merhaba, antalyada yaşıyorum bebeğim hep klimalı odada uyuyor haliyle. Oda sıcaklığı 23-24 derece arasında değişiyor. Dönmeye başladığı için artık üzerini örtmüyorum henüz uyku tulumu da almadım. Nasıl giydirmeliyim uyurken? Bugün kısa kollu zıbın ve altına patikli pijama giydirdim ama üşür mü diye tereddütlerim var