Bebeğim 5. Ayına kadar o kadar güzel bı uyku düzenine sahipti ki aynı büyük cocuklar gibi akşam 7 den sabah 7 ye kadar kesintisiz yatardı arada uyanır meme emerdi sadece ama 5. Aya girdiğimizden beri uykusu maf oldu hic uyumak istemiyor. Sizde durumlar nasıl?